Vrijeme čitanja: min
U doba brze digitalizacije poslovanja, Hrvatska ulazi u novu eru poreznog evidentiranja s Fiskalizacijom 2.0. Od 1. siječnja 2026., svi poduzetnici, od malih obrta do velikih trgovačkih društava, suočit će se s proširenim obvezama izdavanja i fiskalizacije računa, uključujući elektroničke račune (e-Račune) u B2B i B2G segmentima. Ova promjena, uvedena novim Zakonom o fiskalizaciji (NN 89/25), ima za cilj suzbijanje sive ekonomije, povećanje transparentnosti i olakšavanje poreznih procesa, ali donosi i nove izazove poput prilagodbe programskih rješenja, korištenja KPD klasifikacije i integracije s Poreznom upravom.
U sklopu našeg poslovnog savjetovanja, pripremili smo seriju članaka u kojoj ćemo obraditi temu fiskalizacije sa jačim naglaskom na Fiskalizaciju 2.0, koja je orijentirana na poslovanje B2B, a koji će vas voditi kroz ove promjene. Počevši od osnova, preko obveza i tehničkih zahtjeva, do praktičnih vodiča i odgovora na česta pitanja, cilj nam je pomoći vam da se pripremite na vrijeme i bez poteškoća nastavite sa svojim poslovanjem. Pratite seriju naših objava, a ako zatrebate pomoć, obratite nam se bez suzdržavanja.
Zakoračimo zajedno u novo doba poslovanja, poslovanja bez suvišnih papira!

Zakonski okvir fiskalizacije u RH (2013 → 2026)
Obveza izdavanja računa u poslovanju
Shema sustava fiskalizacije 2.0 pri izdavanju e-Računa
Klasifikacija proizvoda i usluga po djelatnostima (KPD)
Adresar metapodatkovnih servisa (AMS)
Sustav e-Izvještavanja u funkciji Fiskalizacije 2.0
Odbijanje e-Računa u sklopu sustava e-Izvještavanja
Podaci o naplati u sklopu sustava e-Izvještavanja
Operativni vodič za razmjenu e-Računa i Fiskalizacija 2.0 (B2B/B2G)
TENA BE d.o.o.