O nama

Računovodstveni ured TENA BE d.o.o. osnovan je 03.11.1994. godine sa osnovnom zadaćom pružanja računovodstvenih usluga trgovačkim društvima, samostalnim djelatnostima (obrtima) i fizičkim osobama (građanima).

Svojim znanjem, iskustvom i profesionalnim pristupom stekli smo povjerenje velikog broja klijenata s područja cijele Republike Hrvatske. Naši klijenti su i matice ili vlasnici iz drugih zemalja, a koji svoje poslovanje obavljaju preko registriranog subjekta u Republici Hrvatskoj.

Svakom klijentu pristupamo individualno i spremni smo riješiti najzahtjevnije probleme i poteškoće na koje jedan poduzetnik može naići u svom poslovanju. Kako nam je primarni cilj zadovoljstvo klijenta, trudimo se kontinuirano pratiti najnovije tehnologije i sofisticiranim programskim rješenjima pružiti brze, pravovaljane i kvalitetne odgovore na sve postavljene zahtjeve.

Naš tim

Klijenti o nama

Karla Vučković Smok
direktor

Djelatnost obrada, prodaja i uvoz svih vrsta kamena

"Svaka tvrtka u razvoju ima svoje probleme koji se možda ne vide odmah na početku, tako je i u našoj priči, nakon što nam se posao “zahuktao” i naše poslovanje se proširilo na više organizacijskih djelatnosti (sajmovi, kuhinja studio, prodaja), veliki broj artikala u našem prodajnom asortimanu počeo je predstavljati problem u preglednosti i organizaciji našeg poslovanja. Bilo je teško pratiti stanje zaliha, s nesređenim sustavom dolazili su i drugi problemi, kao što su izrada točnih izvještaja i sustava fakturiranja. Prelaskom u računovodstveni ured TENA BE d.o.o. i postavljanje novog sustava, u svega par dana riješili smo svoje probleme, prebacivanje podataka našeg kataloga artikala čega nas je bilo najviše “strah” napravili smo brzo i bez puno kompliciranja, što nas je stvarno iznenadilo. Samim time riješili smo probleme sa stanjem zaliha, točnošću izvještaja i oformili smo jedinstveni sustav fakturiranja. Dodatni benefit nam je bila mobilnost i online informacije, priroda našeg posla nas ne drži na mjestu tako da se ovo pokazalo kao odlično rješenje za praćenje našeg poslovanja van ureda."
Mijo Županić
direktor

Djelatnost veleprodaja proizvoda od inox-a

"Nakon 2 desetljeća poslovanja počeli smo primjećivati da nam je proces poslovanja počeo raditi problema zbog zastarjelog sustava u koji nismo mogli inplementirati moderne programe i pratiti modernizacija tržišta.​Bili smo zatrpani papirologijom, a poslovanje smo vodili najviše preko excela što nam je dodatno otežavalo određene segmente poslovanja. O mobilnosti neću ni pričati s obzirom da su svi podaci bili na našem serveru te je pristup istom bio moguć samo sa računala u firmi. Nakon odluke da moramo nešto promijeniti, preko preporuke smo prešli u Tenabe računovodstveni ured. Komunikacija i implementacija online sustava za nas je bila iznenađujuće laka, iako smo inicialno bili malo prestrašeni zbog pretpostavke da će prijenos podataka na novu platformu biti kompliciran, vrlo brzo smo se prilagodili i prepoznali benefite novog sustava u vrlo kratkom roku. Osim maximalno pojednostavljenog poslovanja i jednostavne i učinkovite komunikacije sa našim novim računovodstvenim uredom, za mene je vjerojatno najveći benefit bio mobilnost, doslovno me oduševila činjenica da sve podatke koji su relevantni za moje poslovanje mogu vidjeti gdje i kad želim. Ono što bih svakako poručio bilo kome tko se još dvoumi dali je vrijeme da se prebace na “online” poslovanje je da ne odugovlači, benefiti su daleko veći od uloženog truda oko prilagodbe na promjenu."
Tvrtko Gačić
vlasnik

VELEPRODAJA, SERVISI, KULINARSKI STUDIO, WEBSHOP

"Svaka tvrtka u razvoju ima svoje probleme koji se možda ne vide odmah na početku, tako je i u našoj priči, nakon što nam se posao “zahuktao” i naše poslovanje se proširilo na više organizacijskih djelatnosti (sajmovi, kuhinja studio, prodaja), veliki broj artikala u našem prodajnom asortimanu počeo je predstavljati problem u preglednosti i organizaciji našeg poslovanja. Bilo je teško pratiti stanje zaliha, s nesređenim sustavom dolazili su i drugi problemi, kao što su izrada točnih izvještaja i sustava fakturiranja. Prelaskom u računovodstveni ured TENA BE d.o.o. i postavljanje novog sustava, u svega par dana riješili smo svoje probleme, prebacivanje podataka našeg kataloga artikala čega nas je bilo najviše “strah” napravili smo brzo i bez puno kompliciranja, što nas je stvarno iznenadilo. Samim time riješili smo probleme sa stanjem zaliha, točnošću izvještaja i oformili smo jedinstveni sustav fakturiranja. Dodatni benefit nam je bila mobilnost i online informacije, priroda našeg posla nas ne drži na mjestu tako da se ovo pokazalo kao odlično rješenje za praćenje našeg poslovanja van ureda."
footer logo
Kontakt

TENA BE d.o.o.

Francesca Tenchinija 2a, 10090 Zagreb Hrvatska
Tel: +38516406700 Mail: racunovodstvo@tenabe.hr
Pomoćne poveznice
Politika kolačića

© . TENA BE d.o.o. Sva prava pridržana

Dev, Design & Hosting: Plavi Pixel d.o.o. 2024.