Sadržaj

Vrijeme čitanja: minute

Kretanje odjava 2019. i 2020.g.

Uslijed ekonomske krize koja je uzrokovana korona virusom (COVID-19) veliki broj poslodavaca je primoran obustaviti svoje poslovanje. Neki poslodavci su donijeli vjerojatno i jednu od najtežih odluka u svom poslovanju, a to je otpustiti svoje djelatnike. Svatko tko je barem i jedan dan vodio tvrtku, obrt ili neki drugi oblik poduzetničke aktivnosti složit će se da su zaposlenici najbitniji element poduzetničke aktivnosti.

U proteklim danima dosta sam razgovora vodio sa svojim klijentima, prijateljima ili u sklopu javnih razgovora na temu trenutne situacije u našem gospodarstvu. Svi se pitamo što poduzeti, kako izdržati ono što dolazi u narednim danima, tjednima, mjesecima,…? Što reći nego “tko to zna?!”.

Ono što sam htio u ovom članku prikazati je kretanje broja prijava i odjava radnika kod naših klijenata tokom 2019. i 2020.g.

Iz niže prikazanog dijagrama vidljiv je mali volumen aktivnosti prijava, ali i odjava radnika. Omjer je 3,54:1 u ožujku 2019. i 2020.g. Sama aktivnost prijava i odjava je u 2019.g. bila dosta veća nego što sam mislio. Zato i služe brojevi, da ne mislimo 🙂

Prema prikazanom dijagramu naši klijenti tokom ožujka 2020., a kada se je “aktivirao” ekonomski virus, nisu provodili ekstremna otpuštanja zaposlenika. Da li nešto iz ožujka možemo zaključiti za naredno razdoblje, iskreno teško. Mislim da se neki još nisu niti snašli u ovoj izvanrednoj situaciji i da traže neku nit vodilju. Kako ovaj članak pišem 4. 4. tek ćemo vidjeti kako su utjecale Vladine mjere za pomoć gospodarstva na otpuštanja radnika kod naših klijenata u narednom razdoblju. Volio bi da su te mjere nit vodilja i pomoć našem gospodarstvu.

Vjerujem da ćemo svi zajedno iznaći snage i izdržati ove dane, tjedne, a izgleda i mjesece što su ispred nas sa ciljem da održimo naša poslovanja sa svim članovima naših timova.


Ukoliko niste korisnik usluga našeg ureda, a to želite, budite slobodni i zatražite ponudu i prezentaciju neke od naših usluga iz grupe (a) računovodstvene usluge, (b) usluge kadrovske evidencije i obračuna plaće, (c) interne revizije, (d) organizacije poslovnog procesa i računovodstvene evidencije.

Ukoliko niste korisnik usluga našeg ureda, a to želite, budite slobodni i zatražite ponudu i prezentaciju neke od naših usluga iz grupe (a) računovodstvene usluge, (b) usluge kadrovske evidencije i obračuna plaće, (c) interne revizije, (d) organizacije poslovnog procesa i računovodstvene evidencije.

Svoj upit za uslugom pošaljite na email budija@tenabe.hr.

Aktualni članci, možda će vas zanimati

Tablica za obračun plaće

Tablica za obračun plaće U svrhu izrade obračuna plaće nužno je odjelu obračuna plaće i kadrovske evidencije osigurati informacije o fondu sati rada pojedinog djelatnika. U tu svrhu koristili ste [...]
PROČITAJTE VIŠE
footer logo
Kontakt

TENA BE d.o.o.

Francesca Tenchinija 2a, 10090 Zagreb Hrvatska
Tel: +38516406700 Mail: racunovodstvo@tenabe.hr

Dev, Design & Hosting Plavi Pixel d.o.o. © 2024 TENA BE d.o.o. | Sva prava pridržana.